Hoe kan ik de aankoopgeschiedenis van mijn McAfee-account snel bekijken?

05/21/2021
Hoe kan ik de aankoopgeschiedenis van mijn McAfee-account snel bekijken?
Hoe kan ik de aankoopgeschiedenis van mijn McAfee-account snel bekijken?

McAfee is een wereldberoemde naam die de beste beveiligingssoftware levert aan mensen over de hele wereld. McAfee beschermt uw Android-, iOS-, macOS- en Windows-apparaat tegen allerlei soorten beveiligingsrisico's en stelt u in staat probleemloos op internet te surfen. U kunt een McAfee-account aanmaken en u abonneren op een willekeurig aantal McAfee-producten om uw apparaten 360 graden te beschermen. Zodra u zich abonneert en een McAfee-product koopt, worden de bestelgegevens voor het product toegevoegd aan het gedeelte over de aankoopgeschiedenis van McAfee. In dit gedeelte over de aankoopgeschiedenis kunt u de aankoopactiviteit voor uw McAfee-account direct bekijken. U kunt op elk moment inloggen op uw McAfee-account en de aankoopgeschiedenis bekijken. Het openen van het gedeelte over de aankoopgeschiedenis is heel eenvoudig, maar sommige gebruikers vinden het misschien moeilijk om ernaar te kijken.

Als u een van die gebruikers bent die het gedeelte over de aankoopgeschiedenis van uw McAfee-account niet kunt vinden, volgt u de onderstaande stappen in dit artikel van de Mcafee Helpdesk en bekijkt u het gedeelte snel.

Stappen om de aankoopgeschiedenis voor mijn McAfee-account snel te bekijken

  1. Bezoek home.mcafee.com met een webbrowser om u aan te melden bij uw McAfee-account.
  2. Ga met de muis naar de sectie MIJN ACCOUNT in de rechterbovenhoek en klik erop.
  3. Voer de inloggegevens voor uw McAfee-account in de respectieve velden in en klik op AANMELDEN.
  4. Ga nu naar de sectie MIJN ACCOUNT en selecteer vervolgens de optie ABONNEMENT door erop te klikken.
  5. Beweeg uw muis over het gedeelte AANKOOPGESCHIEDENIS en klik erop.
  6. Op het scherm Aankoopgeschiedenis kunt u de geschiedenis bekijken van McAfee-producten die met uw McAfee-account zijn gekocht.
  7. Bekijk de aankoopactiviteit en onderneem de nodige acties.

We hopen dat u de factuurgeschiedenis heeft kunnen bekijken voor producten die zijn gekocht met het McAfee-account. Als u uw aankoopgeschiedenis niet kunt inzien, neem dan contact op met onze McAfee-klantenservice-experts door ons hulplijnnummer te bellen of via de Quick Chat-functie op onze officiële McAfee-website. We bieden 24 uur per dag services aan onze gewaardeerde klanten en helpen hen zelfs de moeilijkste problemen in een mum van tijd op te lossen. Bereik ons gewoon in het centrum van Mcafee Nederland Bellen en laat al uw zorgen direct achter u.

Lees ook deze blog:  Hoe alle machtigingen voor AVG Antivirus op MacOS toestaan?


Home decor © All rights reserved 2020
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started